Årsmøte 2017

Årsmøte og valg avholdes mandag 13. november 2017.

Vi bruker Facebook med lukket arrangement for diskusjoner, og epost for medlemmer som ikke ønsker ha konto på Facebook.

Sakspapirer og valglister sendes ut innen 6. november.

Har du lyst til å engasjere deg i klubbarbeid?

Dersom du har forslag til kandidater, eller du selv kan tenke deg å stille som kandidat i styret eller valgkomité, så meld fra til Valgkomitéen på epost.

Fra våre vedtekter:

Årsmøtet er klubbens høyeste myndighet. Det holdes innen utgangen av november hvert år. Stemmerett har alle hovedmedlemmer over 16 år som har betalt årsavgift senest en måned før møtet, og har vært medlem i minst 3 mnd., samt æresmedlemmer. Innkalling til årsmøtet sendes ut minst to uker i forkant. Forslag til vedtak på årsmøtet må være styret i hende senest to uker før årsmøtet skal avholdes. Forslag om endring av vedtekter krever minst ¾ flertall for å vedtas. Andre saker krever simpelt flertall.

Årsmøtet velger styrerepresentanter og valgkomite. Styrets leder, kasserer, 1 styremedlem og 1 varamedlem velges i år med oddetall, resten av styret velges i år med partall. Valgkomiteen består av 2-3 personer som sitter i 2 år, men velges slik at minst ett medlem overlapper de(n) andre.

Medlemssider innlogging

Bookmark the permalink.